A Review Of بیماری پارکینسون ویکی پدیا

Wiki Article

 به همین ترتیب ، یک رژیم غذایی متعادل و غنی که بر مواد مغذی خاصی تمرکز دارد ، می تواند به کاهش برخی علائم و جلوگیری از پیشرفت بیماری کمک کند.  این غذاها عبارتند از:

لازم به ذکر است که با پیشرفت موقعیت در طول زمان ، علائم بیماری پار کینسون بدتر می شود. علائم رایج این بیماری عبارتند از :

برای فردی که به بیماری پارکینسون مبتلا است، پزشک برای او برنامه ای را در نظر می گیرد. این برنامه شامل موارد زیر است :

بیماری پارکينسون ، اغلب به دلیل مسائل ژنتیکی در افراد جوان نیز بروز می نماید. ابتلا به این بیماری در میان کودکان به ندرت رویت می شود.

مرحله ۵ (پارکینسون پیشرفته یا مراحل پایانی بیماری پارکینسون)

  موقعیت جغرافیایی ممکن است یکی از دلایل این خطر بیشتر باشد.

درمان ام اس

اگر این علائم ناشی از پارکینسون نباشند، پس ناشی از چیست؟

اگر علائمی داشته باشید، ممکن است فقط در یک طرف بدن شما باشند.

به گفته دکتر مونا حجازی ، بهترین متخصص مغز بیماری پارکینسون در سالمندی و اعصاب تهران ، هیچ تست خاصی برای تشخیص این بیماری وجود ندارد. بهترین دکتر فوق تخصص مغز و اعصاب ( نورولوژیست ) که در زمینه مشکلات سیستم عصبی ، دوره دیده است ؛ بیماری پار کینسون را بر اساس تاریخچه پزشکی شما ، تشخیص داده ؛ علائم و نشانگان را بررسی کرده و آزمایش فیزیکی و نورولوژیکی را انجام می دهد.

 ممکن است نتوان پیشرفت پارکینسون را کند کرد ، اما می توانید بر موانع و عوارض فائق آیید تا در حد امکان کیفیت زندگی بهتری داشته باشید.

با بروز پارکینسون در بدن، آنتی اکسیدان‌ها از تعادل خارج می‌شوند و رادیکال‌های آزاد در بدن ایجاد می‌شوند. اما با استفاده از برخی از مواد غذایی می‌توان آنها را کنترل کرد که عبارتند از:

از دیگر منابعی که می توانید ویتامین فراوان در آن ها یافت کنید، می توان به تن ماهی و ماهی آزاد اشاره کرد.

بیماری پارکینسون اختلالی حرکتی است که به‌آرامی پیشرفت می‌کند. برخی از افراد ابتدا به احساس ضعف و دشواری در راه‌رفتن و سفت‌شدن عضلات دچار می‌شوند.

Report this wiki page