The 5-Second Trick For درمان ریزش مو دکتر خیراندیش

Wiki Article

  برای درمان حساسیت به محلول ماینوکسیدیل باید چکار کرد؟

تسلط به دیگر زبان ها دکتر حکیم حسین خیراندیش متخصص طب سنتی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریزش موی ژنتیکی زنان اغلب کمتر آشکار است اما گسترده تر است.

باید با شرح حال کامل به پزشک طب سنتی حاذق مراجعه حضوری شود

در پیشرفته ترین حالت از طاسی با الگوی مردانه فقط لبه مو از کنار گوشها تا پشت سر باقی می ماند.

گاهی مشکل کمبود عناصر یا سلول‌های خونی ریزش مو را تشدید می‌کند. به همین دلیل برای درمان ریزش مو و اطمینان از سلامت خود بهتر است ابتدا یک چکاپ داشته باشید. بسیاری مواقع هم استرس و فشارهای منفی در زندگی علت ریزش موی سر می‌شود. پس برای جلوگیری از ریزش مو قبل از هر کاری آرامش را به خود وزندگی‌تان بازگردانید. گاهی هم علت ریزش مو شدید در زنان تغییرات هورمونی مانند بارداری و یائسگی است که باید توسط پزشک بررسی شود.

بیشتر بخوانید: ۷ علت اصلی خارش پوست سر و راه درمان آن‌ها

برخی محصولات مانند اسپری‌های مقاوم به دمای بالا، آسیب‌رسانی حرارت به مو را کمتر می‌کنند. قبل از حالت دادن موهای خود در مواقع اضطراری از این محصولات استفاده کنید.

رژیم غذایی هم در گسترش و تشدید ریزش مو بی‌تأثیر نیست. غذاهای حاوی قند، تنقلات فراوری‌شده، مصرف الکل و مواردی از این‌ دست می‌توانند به افزایش التهابات پوست و تحریک پوستی بیانجامد و در نتیجه موجب ریزش موی صورت شوند.

عصبی شدن، احساس تهوع، خستگی از عئارض این قرص هستند که بسته به دوز مصرفی شدت آن متفاوت است.

ازدیگرانواع ریزش مو، ریزش موی ضربه‌ای یا آلوپسی ضربه‌ای (همچنین به عنوان آلوپسی کششی شناخته می‌شود) ممکن است به دلیل استفاده از محصولات مو (فر کننده ها، لخت کننده ها، برس های حرارتی) یا استرس فیزیکی مداوم ناشی از بافتن محکم باشد.

تقویت مو گاهی از تزریق ویتامین های موثر مثل بیوتین بپانتین درمان ریزش مو شدید یا ب کمپلکس نیز اتفاق می افتد. در افرادی که دچار آلوپسی آندروژنیک و طاسی با الگوی مردانه شده اند، کمبود بیوتین ثبت شده است.

تزریق استروئید یک گزینه رایج برای آلوپسی خفیف و تکه‌تکه در مردان است. از این روش برای کمک به رشد مجدد مو در نقاط طاس‌شده استفاده می‌شود. در این روش سوزن‌های ریز استروئیدی را به پوست لخت نواحی آسیب‌دیده تزریق می‌کنند.

Report this wiki page